Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Ali Kayra'm...

Fazla kişisel, fazla duygusal bir yazı okumak üzeresiniz... Bugünkü duygularımı anlatabilmeme imkan yok. Kızımla beraber, Ali Kayra'nın doğmasını bekledik, o da sağlıkla geldi ya dünyaya, daha ne isteyebilirim ki bundan başka?

............................................................................................................
Önce anne ve babamı severek başladım dünyadaki macerama, sonra kardeşim geldi dünyaya, 4 kişilik bir ailem vardı, dünyam bundan ibaretti.. Derken büyüdüm, tanıdıklar, arkadaşlar, dostluklar dünyamı genişletti, ailem şükürler olsun ki hep yanımdaydı. Seneler seneler geçti, koca kız oldum, hayatımın aşkı ile tanıştım... Aile kavramı genişledi benim için, bir üyesi daha oldu kalbimin, ailemin...

Sonra kardeşim buldu kalbinin sahibini, çok geçmedi, evlendiler, ailemize bir üye daha katılmış oldu böylece, kız kardeşim yoktu, kız kardeşim gibi sevdim Nergiz'i...

Sonrasını biliyorsunuz, burada da anlatmaya çalışıyorum her gün, bambaşka bir sevgi ile tanıştım, anne oldum, o mutluluktan bu mutluluğa koştum... Minik kızım geldi dünyama, ailemizin neşesine neşe kattı, sadece onu konuşur, birbirimize onu anlatır olduk. Eda doğduğunda çok yakında başka bir misafirimizin, ailemizin yeni üyesinin de geleceğini biliyorduk, sabırsızlıkla bekliyorduk...

İşte o gün bu gün... Ali Kayra Sevim, 03.05.2012 tarihinde geldi dünyaya... Ailemizin, benim kendi çapında büyük, genel olarak küçük dünyamın yeni üyesi... Sayesinde hala oldum, bambaşka bir dünyaya açtım gözlerimi, umarım onu çok mutlu eden, ne kadar sevildiğini hep hissettirebilen, ihtiyacı olduğunda hep yanında olabilecek bir hala olmayı başarırım... Benim küçük oğlum, hoşgeldin...



2 yorum:

  1. Fazla duygusal:) özellikle lohusaysan sakincali:)) ama birşey var eminimki her ihtiyaci oldugunda yaninda oldugunu hep hissedicek :)

    YanıtlaSil